środa, 6 czerwca 2012

Pomęczę was jeszcze trochę.


Poof. Poza tamtym blogiem, [darkness-fallss] będę prowadzić jeszcze one shooty, bo przecież ciągle się jednej rzeczy trzymać nie będę, a w planach kilka opowiadań już jest. Nawet jedno właśnie zaczynam już modzić .u.


Moje całkiem obszerne plany:
1. Tytuł:  "Gdy zapada zmrok..." - Spotkanie nocą
Paring: Castiel x Shiren
Opis: Dziewczyna spotyka chłopaka, którego zna z widzenia i całkiem jej się podoba.
Gdy wieczorem będzie wracać do domu, spotyka przypadkiem go  malującego sprayem jakieś logo na ścianie budynku. Postanawia go zaczepić, jednakże rozmowa się nie klei, więc sobie odpuszcza i wraca do domu. zaczepi go, chwile pogadają, i sobie pójdzie. Przechodząc tamtędy ponownie, zauważa, że malowidło nie zostało skończone, dlatego też przychodzi tam jeszcze raz późnym wieczorem. Znów postanawia go zaczepić, tym razem jednak dowiaduję się co oznacza to logo. Graffiti przedstawia nazwę nowego, dopiero wschodzącego zespołu, który nie ma zbytnich szans na wybicie. Dziewczyna oferuje swoją pomoc, poprzez polecenie "Darkness Falls" w wytwórni, którą założył jej przyjaciel.
•Motywem przewodnim była piosenka Dead By Sunrise - In the Darkness, która się do mnie przyczepiła.

2. Tytuł: "Niech ktoś przewinie lato dla mnie." - Zaczęło się od parasolki...
Paring: Nathaniel x Lily
Opis: Chłopak przyjaźni się z dziewczyną od dzieciństwa, z czasem coraz bardziej rozumiejąc co do niej czuje. Nie chcąc zagrozić ich przyjaźni niczego nie daje po sobie poznać i w dalszym ciągu traktuje nieporadną Suzuko jak swoją młodszą siostrzyczkę. Ona w tym czasie skrywa dosłownie te same uczucia, jednak nie czuje się na siłach, by mu to wyznać. Dopiero po jakimś czasie Nathaniel, przypadkiem, da jej do zrozumienia, co do niej czuje.

3. Tytuł: [Na chwilę obecną brak]
Paring: Nathaniel x Tsuki
Opis: Młody Nathaniel, który miał ostatnio zbyt wiele obowiązków na głowie, co spowodowane jest zaangażowaniem się szkoły do zawodów sportowych, gubi kartę jednego z uczniów, Castiela Nash'a. Z tego powodu zostaje on wyrzucony ze szkoły, a gospodarz zostaje zawieszony w funkcji. Chłopak podejrzewa Nathaniela, swojego "wroga" o umyślne zgubienie jego dokumentów. Tsuki Suiren, dobra przyjaciółka Nathaniela pomaga mu wszystko wyjaśnić i odnaleźć zagubione dokumenty.
A co się okaże, tego nie powiem, bo to również straciłoby sens :3
• Wymyślone przy słuchaniu piosenki z Nico Nico, しゃむおん 天月-Miketsu no Matsuri


4. Tytuł:
 [Na chwilę obecną brak]
Paring:
 Kadota x Naoko
Opis: Zbliża się premiera nowej mangi, zapowiadanej od dłuższego czasu. Oczywiste jest więc, że Erika wraz z Yumasakim nie mogą przepuścić takiej okazji i zmuszają Kadotę do odwiezienia ich na miejsce, ten po dłuższym zrzędzeniu zgadza się, by mieć spokój, aczkolwiek ani trochę mu to nie odpowiada. Trafiają w największy możliwy korek, wszystko było by świetnie, gdyby nie pewien kierowca..."Otworzyłem oczy i rozejrzałem się dookoła. Białe ściany i ten odrażający zapach... Szpitala? Jakim cudem się tutaj znalazłem… Podniosłem się ostrożnie na szpitalnym łóżku i zacząłem sobie przypominać wszystko z początku dzisiejszego dnia." Jakiś czas po przebudzeniu się Kadoty, jego znajomy jeszcze ze szkoły, Kishitani Shinra pracujący od niedawna w szpitalu informuję go, jakich, całkiem poważnych, obrażeń doznała jego dziewczyna, Naoko.
•Ten pomysł wpadł mi do łepka gdy przesłuchałam kilka razy piosenki Amatsukiego - Crime and Punishment
•Jednak wydaje mi się, że przy kontynuacji wspomoże mnie Dead By Sunrise - Too Late.

5. Tytuł: [Na chwilę obecną brak]
Paring: Kadota x Naoko
Opis: Jest to typowe szkolne romansidło. Dziewczyna z trudną przeszłością, zamknięta w sobie, do tego nieustannie gnębiona przez swój wygląd. Łatwo ją pomylić z chłopcem przez styl jej ubierania się i jej krótkie włosy. Nie radzi sobie zbyt dobrze z matematyką, przez co grozi jej zawalenie całego roku, co całkiem bardzo niepokoi gospodarza szkoły, Kadotę Kyohei'a, który oferuje jej pomoc w nauce. Dziewczyna nieco sceptycznie do tego podchodzi, ale po namyśle się zgadza.

6. Tytuł: Człowiek może uciec z wojny lecz wojna zawsze pozostanie w człowieku
Paring: Flippy x Flaky (Happy Tree Friends)
Opis: Zakończyła się właśnie kolejna wojna, w której sporą rolę odgrywał Flippy. Chłopak nie wiedząc co ze sobą zrobić po powrocie, upija się i zasypia przy jakimś śmietniku. Późnym wieczorem, mała, nieporadna Flaky go znajduje i zaciąga do siebie. Potem okazuje się, że Flippy nie ma gdzie się zatrzymać, więc dziewczyna oferuje mu pomoc, którą ten przyjmuje. Po dłuższym czasie, gdy relacje między nimi były na całkiem konkretnym poziomie  druga jaźń Flippy'ego daje o sobie znać...
•Dalszej części nie zdradzę, bo wtedy całe opowiadanie nie miało by sensu :3
•Motywem przewodnim przy wymyślaniu fabuły była piosenka Sabatonu - Uprising



7. Tytuł: [Na chwilę obecną brak]

Paring:
 Matthew x Lily
Opis: Yuuichi Ikeda to najlepszy sportowiec z całego Renus, które właśnie podjęło się współzawodnictwa z elitarną akademią sportową. Nie mając większego wyboru chłopak zgadza się na poprowadzenie swojej szkolnej drużyny do zwycięstwa w meczu piłki nożnej. Podczas jednego z treningów spotyka nieporadną i niewielką dziewczynę, która jak się okazuje często przychodzi na szkolne boisko by rysować, według niej stamtąd jest najlepszy widok na zachód słońca, który wręcz uwielbia. Po dłuższym czasie, gdy Yuuichi trenował swoją drużynę zaprzyjaźnił się z młodą artystką, dzięki czemu dowiedział się o jej przeszłości. Koniec końców, dziewczyna zadurza się w Yuuichim, jednak jest zbyt nieśmiała, by to okazać. Chłopak w końcu sam zaczyna rozumieć siebie i postanawia zrobić pierwszy krok.
Wymyśliłam to słuchając tej piosenki od ciebie, co było to to o sklepach xD

8. Tytuł:
 [Na chwilę obecną brak]
Opis: Matka małego chłopca ginie w wypadku. Chłopiec z ojcem nie dogaduje się zbyt dobrze, mężczyzna jest przybity, nie wie co ze sobą zrobić wiecznie się wyżywa na chłopaku, dlatego chłopiec postanawia uciec  z domu, nie zważając na konsekwencje. Pałętając się samotnie po ulicach spotyka dziewczynę, która podejmuje się nad nim opieki. Jednak ojciec nie daje za wygraną, chce za wszelką cenę odzyskać syna,  a, że sądem tego nie załatwi, bo odebrano mu prawa postanawia się zemścić na dziewczynie za odebranie mu jego "ostatniej pociechy z życia".
Lon - Crime and Punishment, Nickelback - Lullaby.

9. Tytuł: [chwilowo brak]
Paring: Daisuke x Emily (OC)
Opis: Rodzice Daisuke od zawsze nie mieli dla niego czasu, jako nazbyt ambitni lekarze, którzy przyjmowali na siebie wszystkie możliwe nadgodziny. Chłopak do spokojnych nie należał, więc często wdawał się w bójki. Wtedy zajmowała się nim dziewczynka z sąsiedztwa, Ren, z którą całkiem dobrze się dogadywał.
Mija kilka dobrych lat, przychodzi czas na wybór kierunku studiów. Ren interesuje się medycyną, jednak wie, że Daisuke nigdy by jej na to nie pozwolił, dlatego też postanawia w tajemnicy przed nim wyjechać do innej części Japonii.
•Wymyśliłam to słuchają Zagrobelnego, zawsze spoko. W korekcie i dopracowaniu pomysłu pomogła mi Natsu.•To jest wersja robocza, chwilowo... nie pamiętam o co mi chodziło, wpadło mi to do głowy koło 4 nad ranem e_e

Matko, kiedy ja to wszystko napiszę... A tego wciąż przybywa!

Uwielbiam, jak mi się tekst jakoś dziwnie sam formatuje..."


23 komentarze:

  1. Wzruszyłam się! One shot dla takiego stworzenia jak ja? I to w dodatku z przesłodkim, kochanym uroczym, cudnym Natanielem?!
    Jesteś dla mnie za dobra i za bardzo mnie rozpieszczasz! T^T A potem się dziwię, że ze mnie rozpieszczona kluseczka :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ci powiedziałam, że dla Ciebie napiszę, chociażby za sam fakt, że jesteś, tulutubisiu <3
      Ja wcale nie jestem dobra, nic takiego nie robię, korzystam tylko z faktu, że moja wena do mnie wróciła i daje mi sporo pomysłów tak na klaśnięcie łapkami, co mnie baaaardzo cieszy xD

      Usuń
    2. Owu, owu, jakie to kochane! <3 Pisać dla mnie tylko za to, że jestem! Czuję się wyjątkowo! Aż... aż się zacznę sparklić!
      Też się cieszę, że twoja wena wróciła! Tyle czasu jej nie było a teraz... Niaf, niaf chcę już czytać te Miyuśkowate opcia! ^-^
      I w ogóle to napisz jakieś opko gdzie będą... głupie i duże samochody~

      Usuń
    3. ... miało być długie* D: włącz możliwość edytowania komci!

      Usuń
    4. Planuję dać coś z samochodami na drugim blogu, mówiłam już przecież xD

      Usuń
  2. Ale tutaj też!!! Bo przecież samochody są takie fajne i w ogóle~ xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się biednie, moje opcio nie ma fabuły D: To taaaaaakie niefajne, ale nie będę cię naciskać, żebyś mi coś teraz, zaraz wymyślała! Ja tam będę zadowolona czytając wszystko, co tylko napiszesz, o! ^-^
    A tak w ogóle to Flippy i Flaky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wiem, więcej niż trzy wykrzyknik mogą oznaczać zaburzenia osobowości, ale... w sumie co mi tam) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Są tacy uroczy w wersji anime! <3 I w sumie ten pomysł by do nich pasował! Napisz to, błagam, napisz *^* Będę cię wtedy wielbić jeszcze bardziej niż teraz tulutubisiu! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się biednie, moje opcio nie ma fabuły D: No ale nic, niedługo mi coś wymyślisz, a póki co będę cię maltretowała o inne opka! <3 Na coś z Natanielem sobie poczekam, bo co mi szkodzi, sama sobie o nim piszę, więc będę cierpliwym kluskiem!
    O boziu ty chcesz napisać opcio o Flippym i Flaky?! O paringu, który jako jedyny jest przeze mnie uwielbiany?! (ach co wersja anime robią z człowiekiem?...) Chcę już to przeczytać *^* Poza tym wszystko idealnie pasuje, wojsko i tak jak mówiłaś, smutne zakończenie. Zabierz się za to opko jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No bo nie chcę, żeby to było takie schematyczne xD ale spokojnie, jeżeli moja wena nie spierdzieli to niedługo powinno mi zając wymyślenie tej fabuły xD
    Tak! Bo ja ten paring uwielbiam też przez Ciebie, cholernie go lubię w wersji anime, jest taki... AWWW. Ale pominę tam rozdwojenie jaźni Flippiego xD"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ow, jesteś kochana! Chcesz mi wymyślić coś co będzie inne! ^-^ Czuję się jeszcze bardziej wyjątkowo! Serio mnie rozpieszczasz xD
    Niahahahaha, wiele rzeczy lubisz przeze mnie. Nie wiem czy powinnam się z tego powodu cieszyć czy nie xD No dobra, to pomiń jego rozdwojenie jaźni, chociaż on jest przez to jeszcze fajniejszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No bo jesteś moim tulutubisiem, to coś znaczy, prawda? Poza tym, robię za starszą siostrę, a gdybyśmy się widywały tak w realu to nawet i za braciszka xD Więc rozpieszczanie takiej kluseczki to nic złego! xD
    ... To nic złego, nie namawiasz mnie do okropieństw yaoi (z wyjątkiem Hetalii... xD) czy też yuri, którego nie lubię, więc. Tak, możesz się cieszyć xD Owu, no dobra, to spróbuję wcisnąć jego rozdwojenie jaźni, zaraz opiszę jako taką fabułę xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal uważam, że to piękne; robisz mi za starszą siostrę, chociaż to ja jestem starsza! xD *wieczne dziecko mode on* Wiesz jakbyśmy się widywały w realu to bym cię zmuszała do ubierania sukienek! Nie ma zmiłuj!
    ... No bo, no bo, no bo UsUk jest kochane!!! Tego nie można nie lubić, nawet jeśli to yaoi xD Ja cię tylko namawiam do słodkich rzeczy i ciapowatych bohaterek... Tak to nic złego, racja. Yay, już się nie mogę doczekać! <3 ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to robię, ale to całkiem fajna rola muszę ci powiedzieć xD ... Nie prawda, nie dałabym ci się wpakować w sukienkę. Założę ją tylko raz jak będę mieć perukę długą, bo ci obiecałam xD
      Wiem, że UsUk jest kochane, ja zupełnie nic do niego nie mam, lubię ten paring xD Właśnie, ale dzięki tobie jestem już nieco bardziej dziewczęca! xD Napisałam już zarys fabuły xD

      Usuń
  9. Tak, nie ma co, bycie starszą, gdy naprawdę jest się młodszą musi być fajne! xD Mi w sumie też to nie przeszkadza... Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że każde japońskie uke się chowa przy mojej ukesiowskiej naturze xD Już ja bym się o to postarała z całym moim uporem, a wiesz, że ze mnie dość zawzięta kluseczka! Niahahahaha, to już coś, założysz dla mnie sukienusie, normalnie... awuawuawu <3
    Robisz to tylko dlatemu, żebym się nie bała, nie?... xD
    Ja też, jako jedyny paring yaoi! Bo oni są dla siebie stworzeni i tyle. Hohohoho, przeczytałam zarys fabuły i chcę już to przeczytać! *^* Ciekawość mnie zżera jak nigdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała! to takie fajnowate uczucie jest xD Wiesz... Ty masz rację, coś w tym jest xD ja jestem nie wiadomo czym, jestem po prostu Miyuśkiem, to odpowiada na każde pytanie xD Mnie się nie da określić w jakiś bardziej sensowny sposób, a tym bardziej, jeżeli chodzi o moją logikę xD Założę, bo ci to obiecałam, nie pamiętasz? :3
      ... Nie, to wcale nie tak xD
      No właśnie, a do tego to jest takie słodziachne. Lubię Amerykę to jeszcze bardziej xD Ale wiesz, że na pewno nie napiszę wszystkiego od razu, to raczej będzie partówkami xD cz 1z potem co innego, cz 2 i tak dalej xD

      Usuń
    2. Przy mnie zawsze będziesz się czuć starsza xD Ty jesteś Miyuśkiem i zaginasz system, Ciebie nie można inaczej określić, misja niemożliwa xD A ja to bym w sumie nie pogardziła jakiś seme jak w anime! :O Takim Shizusiowatym z odrobiną Nataniela *-* Pamiętam, pamiętam i to kochane z twojej strony! <3 :3
      Nie musisz kłamać, ja wiem, że to robisz, bo ze mnie strachliwy klusek xD
      Dla mnie Ameryka był, jest i będę najfajniejszą postacią w całej Hetalii! Owu, owu i ty mi będziesz kazała na to czekać? ;-; Załamię się xD

      Usuń
    3. No wiem, i to jest fajne, przynajmniej dla mnie xD No właśnie. Nie ma możliwości, żeby mnie jakoś określić poza "Miyusiek" xD Ale, że w jakim sensie nie pogardziła? bo nie bardzo zrozumiałam xD Ale taki seme jest fajny xD Co nie zmienia faktu, nie będę ci podkradać postaci Yuu, bo tak to może bym napisała coś z takim kolesiem xD
      Ale wcale nie prawda! xD
      Dla mnie tak samo, chociaż, ja jeszcze lubię Prusy xD No bo przecież na takie jedno opowiadanie to za długie! ... chyba, że bym dała jakieś 7 stron z worda na raz xD

      Usuń
    4. Ale to nic złego, że ciebie można tylko określić jako Miyusiek xD No bo, no bo w tych yaoicach to każde uke ma swojego seme, więc gdzie jest mój seme?! ;-; Ja chcę mojego seme! Nie no, możesz sobie od czasu do czasu pożyć Yuu, oczywiście jeśli akurat ci taki Shizusio-nataniel pasuje xD
      Ow, no skoro tak mówisz to mi fajnie!
      A ja laffciam tylko Amerykę <3 ! *pokećwok mode on* mi możesz dać nawet 20 stron na raz, lubię czytać xD

      Usuń
    5. No wiem, to całkiem fajne być takim randomowym Miyuśkiem... który chyba będzie chory x-x
      Ja też chce swojego seme ;^; a do rej pory miałam tylko ukesia... który nie był zbyt fajny @o@ Ojej, dziękować. <3 Yuu mi pasuje, bo nie dość że jest w cholercie seksowny, to do tego jest połączeniem, które mi totalnie odpowiada, a do tego ma fajne imię, bo kojarzy mi się poniekąd z Dotachinem i się fajnie skraca. A jeszcze nazwa paringu jest taka fajna! <3 Yuusu.
      A ja jeszcze Prusy xD dobrze, w takim razie postaram się napisać to całe na raz xD

      Usuń
    6. ... Znowu będziesz chora? @O@ Martwię się o Ciebie tubisiu! D:
      Marzy mi się takie seme, co by palił i w ogóle byłby seksowny~ *^* i nie nosiłby rurek, rurki u faceta nie są seksowne xD Ho, skoro tak, to mój Yuuichi tak jak i Suzuko jest do Twojej dyspozycji w każdym momencie, w jakim tylko będziesz chciała! Oj tak, Yuu, zawsze mi się wyobraża taki seksowny *^* I wiesz tylko mu nakleić naklejkę 100% seme *^* Szkoda, że nie umiem tak postaci żeńskich tworzyć D:
      Yay <333
      O. Już nie jestem biedna w fabułę xD

      Usuń
    7. Tak mi się wydaje, gardło mnie boli @o@
      Wiem, nie lubię rurek u faceta xD Owciu, owciu, dziękuję, tulutubisiu! <3 jak tylko coś wymyślę dopiszę to do swojej... już nieco mniej skromnej listy, bo z chęcią wykorzystam Yuu xD
      No wiem, też go sobie tak widzę! Ale opisz mi go konkretniej... bo chyba nie będziesz miała nic przeciwko, jeżeli go narysuję? xD Tylko zastanawia mnie, w jakich mniej więcej ciuchach xD
      Ano nie, już nie xD

      Usuń
    8. Owu, owu @o@ ... Na gardło to dobre jest ssanie~ xD
      Ja też nie, wtedy są totalnie... niefajni D: Niaf, niaf, nie ma za co ^-^ Huh, ciekawi mnie co dla niego szykujesz *^*
      Możesz mi narysować Yuuichiego!!! *^* No jak już wiesz to włoski czarne, oczka niebieskie, a ciuchy... To sportowiec, więc jakaś luźna bluza z kapturem jest jak najbardziej na miejscu xD
      Niaf, niaf <3 ^^

      Usuń
    9. ... No ale wolę się powstrzymać xD
      W zasadzie... to nawet już coś mam! Zaraz to dopiszę xD
      No ale ja pytam mniej więcej o długość i jak ma grzywkę xD

      Usuń